четвъртък, 9 август 2012 г.

Шей Мичъл разказва за ролята си в "Малки Сладки Лъжкини"


Винаги когато помоля някой от екипа на "Малки Сладки Лъжкини" да опише Шей Мичъл,
всеки казва едно и също: "Тя е толкова красива отвътре, колкото и отвън."И това трябва да означава нещо.
Шей Мичъл се приземи на нашия радар когато ABC Family стартира "Малки Сладки Лъжкини" миналата година.
Емили Фийлдс бързо се превърна в една от любимите ни героини-лесбийки, а Шей Мичъл в една от любимите ни нормални съюзнички.
Тя наистина е прекрасна, също както е и очарователна, изразителна и изпълнена с живот.Всеки път когато я интервюирам,мога да почувствам нейния ентусиазъм, връхлитащ през телефона.Вчера случайно подхванахме темата за втория сезон на "Малки Сладки Лъжкини", любовният живот на Емили и защо тя никога не се притеснява от факта, че винаги играе ролята на лесбийка. 

AfterEllen.com: Знаеш ли, че ти закова 7мо място в класацията ни Hot 100 на AfterEllen.com тази година?
Шей Мичъл: А ти знаеш ли, че тъкмо прочетох вашите коментари по серията на "Малки Сладки Лъжкини", която излезе миналата
седмица и се смях толкова много, че направо ме заболя корема.
АЕ: О, не ми казвай това.Няма да мога да се справя с живота си, ако ни четете коментарите.По дяволите, моля те не казвай
на Троян нещата, които сме наговорили за гласа й.
ШМ: Твърде късно! Всъщност, разбрах за класацията Hot 100 само преди 2 дни.Бях на фризьор с Троян и реагирах така: "Боже мои, виж това - и двете сме в списъка!",а тя извика: "Какво?! Страхотно!"
АЕ: Е, аз бях сигурна, че ще влезеш в топ 10.Ходила си на фризьор, така че вероятно си се видяла в огледалото.
ШМ: О, моля те спри.наистина, няма да те лъжа: беше наистина неочаквано и страхотно да вляза в топ 10 на класацията.Поласкана съм.
АЕ: Заслужаваш го.Вие всъщност коя серия снимате в момента?
ШМ: В момента сме на епизод 209.Има още доста да извървим, но времето лети бързо.Започнахме да снимаме през Април и ще продължим до Коледа.Когато гледах епизода във вторник, имах чувството, че това се е случило много отдавна, но също така и все едно е било вчера.Сцените, които снимаме напоследък са доста луди.Знам, че може би трябва да използвам друга дума, но наистина не знам как да ги опиша.На писателите,
Марлийн и останалата част от екипа, не знам как им хрумват тези неща.Толкова са креативни!Наистина нямам търпение феновете да видят новите серии.
АЕ: Говорих с Марлийн миналата седмица и тя ми каза, че това е голям сезон за теб, тъй като "А" настига Емили с гръм и трясък.
ШМ: О,боже мой, Да! Той/Тя/То или каквото и да е, е след Емили този сезон.Всеки път когато четем сценария, всички казват: "Оуу, Емили".Толкова е напрегнато.Емили разкри истинската си същност, така че "А" не може да я заплашва с това повече, затова сега той/тя си казва, "Е добре, просто ще насоча всичките си ракети към нея."
АЕ: Това забавно ли е за теб като актриса?
ШМ: О, определено.Толкова е страховито.Не знам какво щях да правя ако наистина бях Емили в истинския живот.Вероятно щях да си купя самолетен билет и да избягам на някой остров, оставяйки всичко и всички зад мен!
АЕ: Аз също! Но защо Емили се бори толкова да остане в Розууд? Бягай,Емили! Бягай!
ШМ: Мисля, че на нея й отне много кураж, за да разкрие истината за себе си.Сега когато вече всичките й приятели я приемат и обичат такава, каквато е, тя може да живее живота си по начина, по който иска.Приятелите й са нейното семейство.Те преминават през трудностите заедно.Емили предпочита да е с тях, борейки се заедно, от колкото да бъде някъде далеч сама - дори и ако това означава живот без "А".
АЕ: Също така, в Розууд има повече прекрасни лесбийки от колкото във всеки друг град по света.Как може да загърби това?
ШМ: Нали? Емили е излизала с много красиви момичета.
АЕ: На къде е насочен любовният живот на Емили в този сезон?
ШМ:Ами, определено ще видите повече от Самара.Но потенциалното й преместване в Тексас може да въведе дори повече жени в живота на Емили.Знаеш ли какво искам да видя за нея? И това е нещото, което най-много ми хареса във вашия последен коментар, в който казахте, че тя никога не завършва нещата. Искам Емили да намери някой, с когото могат да бягат заедно, да споделят целувка на залеза, също като тази,
която Езра и Ариа имаха в последния епизод.Когато видях тази сцена си казах: "О, искам това и за Емили!".И ще се случи, знам го.Говорих с Марлийн относно това и й казах:"Това беше толкова красиво! Искам да се случи и на Емили!Моля те!"
АЕ: Наистина обичам факта, че Емили ходи на срещи и си прекарва страхотно.Това почти никога не се вижда по телевизията.Обикновено, интереса между лесбийките продължава за 1 или 2 епизода.Но любовният живот на Емили е толкова важен в сериала, колкото е и живота на другите "лъжкини".
ШМ: И на мен това ми харесва.Марлийн се грижи страхотно за героите си - когато разбира се не позволява на "А" да се опитва да ни убие! Мисля, че една от причините Емили да се чувства неохотно със Самара е, защото знае как се е чувствала, когато Мая си е отишла и не иска отново да й разбият сърцето.Също така, не иска и това да се отрази на друг човек.Не мисля,че Емили е играч, въпреки че понякога си казвам: "Хей,
Марлийн! Коя е следващата ми приятелка?!"

AE: Кои са твоите любими сцени?  Линдзи Шоу ми каза, че си безразсъдна смелчага, особено в тези сцени, свързани с плуване.
ШМ: О, аз съм такова момиченце, но по някаква причина много обичам адреналина, който получавам при извършване на тези опасни действия! Помниш ли тази сцена от епизода с бала, когато Тоби преследваше Емили и тя падна? Всъщност ми казаха, че не мога да падна, но когато започнахме да снимаме, все пак паднах и те се развикаха: "Шей! Казахме ти да не правиш това!" Но, всъщност, аз случайно се спънах.
АЕ: Значи екшън сцените са ти любимите?
ШМ: Обичам ги всички, наистина.Обичам срещите на Емили и любовните сцени.Харесва ми да снимам с Троян, Ашли и Люси, защото станахме толкова добри приятелки извън екрана, че мисля, че химията между нас се прехвърля и в сериала.Чувствам, че сцените, които снимаме заедно са много по-истински след като станахме толкова близки.Но, ако трябва да съм искрена, наистина нямам търпение да снимам сцена, когато Емили намери момичето, което наистина обича.
АЕ: Говорейки за приятелство извън екрана, моля те разкажи ми за The Buttah-Benzo Show.
ШМ: О,човече.Ашли и аз много обичаме да караме хората да се смеят, а ние сме на снимачната площадка твърде дълго и наистина искаме да поддържаме забавлението в екипажа.Започнахме тези Upstream разговори, които почти винаги завършват като комедийно шоу.Не знам как, не го плануваме предварително.Но винаги когато сме заедно, има прекалено много шеги.Много фенове започнаха да ни пишат,
казвайки, че обичат The Upstream, но наистина биха се радвали на един Youtube-канал на Шей и Ашли.И така решихме да използваме нашите псевдоними: Нейното е Бензо, а моето - Бутта, Шей Бутта.Ще качим епизодите в Youtube.Всъщност аз имам линийка с картинка на лицето й върху нея, а тя има линийка с моето, така че можем да снимаме дори когато една от двете не е там.

AE: Това е супер смешно.Все още ли получаваш добри отзиви от фенове-лесбийки?
ШМ: Да, и все още ме облекчават всеки път.Знаете ли, онзи ден водих разговор с едно момиче и тя ме попита, "Хомосексуалните хора не се ли приемат по-добре вече?", аз й отговорих, "Да, в много места. Но нашият сериал не се излъчва само в Ню Йорк и Лос Анджелис.Излъчва се в малки градчета навсякъде по света." Все още получавам писма по всяко време от момичета, които са затворени в себе си или току що са осъзнали своята
сексуалност и те споделят, че гледайки Емили се чувстват по-малко самотни, или че тя ги е вдъхновила да разкрият своята същност.Не мога да ви опиша колко много означава това за мен.Наистина не мога.
АЕ: Знаеш ли, преди 10 години, нормални актриси, които са играли ролята на лесбийки се притесняваха, че хората наистина ще ги приемат като такива.Но това на теб изобщо не ти е минавало през ума, нали?
ШМ: Разбира се, че не.Защо да се притеснявам?Каква е всъщност разликата между нормален човек и хомосексуалист? Към кого си привързан? На кой му пука? Наистина мисля, че света също се развива в тази насока, че хората започват да разбират, че любовта си е любов.Онзи ден ме попитаха дали ще изиграя лесбийка отново по телевизията или в някой филм, аз отговорих, "Ъм..да?! Това дори не е въпрос."Аз обичам Емили.Такава късметлийка съм да играя героиня, толкова страхотна, колкото нея.
АЕ: Ти я правиш такава.Още ли ти е забавен сериала, въпреки че работиш по милион часа на ден? Не ти ли омръзват новостите?
ШМ: Знаеш ли, скоро се върнах от Торонто, който всъщност е моят роден град, и беше невероятно преживяване.Стоях от другата страна на улицата, срещу ресторанта, в който работих преди 2 години.Върнах се, за да присъствам на номинации, затова стоях от другата страна на улицата,
подписвайки снимки за момичетата, които чакаха - всъщност те чакаха за Лейди Гага, но аз излязох от хотела и те си казаха, "Е, ами добре.." -та да видя този ресторант срещу мен и да осъзная каква късметлийка съм и колко благословена съм да участвам в "Малки Сладки Лъжкини" е просто невероятно.Играя героиня, която обожавам в сериал с три от моите най-добри приятелки.Обичам го ужасно много.

АЕ: А относно смелата ти черта - не копнее ли част от теб да бъде екшън звезда?
ШМ: Бих се радвала да бъда момичето на Бонд.
АЕ: Ти си прекалено добра за Джеймс Бонд.Имам предвид, ще бъдеш страхотна.Но си прекалено добра за него.
ШМ: За сега ще продължа да използвам въображението си, за да сложа главата на Емили върху тялото на Ариа и да си я представя бягайки към залеза да целуне своето момиче.Имам предвид, допускайки, че тя може да надбяга "А".


*Моля, който взима интервюто да поства наш линк* :)






Няма коментари:

Публикуване на коментар